Wednesday, January 20, 2010




DAPATKAN MYHELTH ASLI KELAS SATU (tulen)
DARI PENGELUAR ASAL (TMRDC) THAILAND

LEBIH PEKAT, LEBIH BERKESAN DAN HARGA YANG BERPATUTAN
SELAMAT DATANG USAHAWAN-USAHAWAN "MYHELTH"

SERTAI KAMI DALAM ABY-CLASSIC NETWORK


GARCINIA MANGOSTANA L "Molecular investigation on anti-cartilage degradation by the most active xanthone from mangosteen"

ASSALAMU'ALAIKUM / SALAM SEJAHTERA

INTRO

KUMPULAN "THAI MANGOSTEEN RESEARCH AND DEVELOPMENT, nama yang tersohor di peringkat antarabangsa adalah pakar di dalam pasaran JUS PATI MANGGIS yang dikenali sebagai jenama "MYHELTH" dan telah berurusniaga lebih 2 tahun. Kita boleh melihat tersohornya TMRDC di merata tempat khususnya di Malaysia, kini ia melangkah setapak lagi untuk menguasai pasaran AMERIKA SYARIKAT, SINGAPORE, BRUNEI, INDONESIA dan THAILAND. Pasaran 100% JUS PATI MANGGIS yang meluas dan berkembang dari masa ke masa telah menarik perhatian pakar-pakar saintis seluruh dunia. Disokong oleh pasukan pengurusan yang pakar & berpengalaman luas, malah bekerjasama dengan pakar-pakar saintis dari "THAI MANGOSTEEN DEVELOPMENT AND RESEARCH CENTRE" yang diketuai oleh Dr Picheat Wiriyatchitra, membuat kajian, pembangunan dan pengedaran produk kesihatan, pengeluaran JUS PATI MANGGIS, terlibat dalam Pameran Perdagangan Dunia.


Melalui program eksklusif "ABY-CLASSIC NETWORK" pihak syarikat telah menyediakan satu platform perniagaan "networking" yang interaktif untuk memaksimakan & mempelbagaikan kejayaan untuk anda. ABY-CLASSIC NETWORK" memberi peluang kepada anda untuk menikmati ganjaran pendapatan yang tinggi dan lumayan.!


Bebaskan diri anda dari belenggu masalah kewangan dengan program eksklusif "ABY-CLASSIC NETWORK" yang menjanjikan kejayaan yang gemilang untuk anda! Peluang keemasan ini ditawarkan oleh ABY-CLASSIC NETWORK. Program eksklusif ABY-CLASSIC NETWORK ini telah dilancarkan pada bulan Disember 2008.

RM 55.00/1 botol (Semenanjung Malaysia)
RM 240.00 / 6 botol (Semenanjung Malaysia)
RM60/1 botol (Sabah & Sarawak)
RM300.00 / 6 botol (Sabah & Sarawak)



No comments:

Post a Comment